Elx, escenari del lliurament de la Medalla d’Honor 2018 de la Xarxa Vives

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha estat l’escenari del reconeixement a la trajectòria professional​ ​i el compromís envers la ciència, la llengua i la cultura del filòleg, editor i historiador Josep Massot i Muntaner i de l’historiador i impulsor dels estudis universitaris a Lleida, Manuel Lladonosa i Vall-llabrera. Ambdós homenatjats han estat condecorats amb sengles Medalles d’Honor de la Xarxa Vives, l’únic guardó que atorguen conjuntament les 22 universitats dels territoris de parla catalana.

L’homenatge ha estat presidit pel president Jesús Pastor i ha comptat amb la presència tant de les rectores i rectors de les universitats de la Xarxa Vives com de diferents càrrecs i membres de la comunitat universitària. També, han assistit representants de governs i institucions de la regió Vives, com ara la directora general d’Universitat, Investigació i Ciència de la Generalitat Valenciana, Josefina Bueno, el director general de Responsabilitat Social i Foment de l’Autogovern de la Generalitat Valenciana, Josep Ochoa, el president de l’Institut d’Estudis Catalans, Joan Domènec Ros, i el president de l’Associació Cívica per la Llengua ‘El Tempir’, Josep Enric Escribano.