La UMH abrirá las terrazas del Edificio Altabix a la comunidad universitaria para disfrutar de La Nit de l’Albà

Otros, Publicaciones

2015-2016

20 julio 2016

Benvolguts companys i companyes:

Per a les properes festes d’Elx i per sisè any consecutiu, la UMH obrirà les terrasses de l’Edifici Altabix a la comunitat universitària per a disfrutar així d’una visió immillorable de La Nit de l’Albà, tan emblemàtica per a la ciutat d’Elx (13 d’agost, 22:30 h). Atés que l’espai és limitat (180 places), tindran un lloc reservat els primers 60 correus electrònics que ens arriben a  amb nom, DNI, departament on treballeu i nom i DNI de la persona o les persones a les que voleu convidar. En finalitzar s’oferirà  el típic meló d’Alger i un granissat.

A més a més i com a novetat, la Universitat Miguel Hernández, en col·laboració amb l’Ajuntament d’Elx, llançarà al voltant de 80 kg de pólvora en forma de palmeres artificials. Els focs es llançaran des de la terrassa de l’Edifici Torreblanca i podrem veure’ls des de la terrassa de l’Edifici Altabix.

Com ja es va fer l’any passat, tot aprofitant la panoràmica que ens oferix la terrassa, us proposem la vostra participació en un concurs fotogràfic sobre La Nit de l’Albà. Premiarem la millor foto presa des de la terrassa de l’Edifici Altabix d’entre totes les que ens envieu a . El termini màxim perquè ens remeteu les vostres fotografies serà el dia 1 de setembre.

Aprofite l’avinentesa per recordar-vos que durant les festes d’Elx i de la mateixa manera que es va fer l’any passat, obrirem el Racó UMH perquè pugueu acompanyar-nos abans i després de la mascletà, en horari de 12:00 a 15:00 hores. La inauguració serà el dia 11 i hi tornarem a oferir-vos la “Tapa Solidària”, en aquesta ocasió a favor d’Elx Acoge. La ubicació del Racó serà entre els carrers Fatxo i Plaça del Parc, front a l’Oficina de Turisme. Espere veure-vos per allí.

Espere que gaudiu d’unes bones vacances, rebeu una salutació cordial,

Jesús T. Pastor Ciurana

RECTOR

Estimados compañeros y compañeras:

Para las próximas fiestas de Elche y por sexto año consecutivo, la UMH abrirá las terrazas del Edificio Altabix a la comunidad universitaria para disfrutar así de una visión inmejorable de «La Nit de l’Albà, tan emblemática para la ciudad de Elche (13 de agosto, 22:30hs). Dado que el espacio es limitado (180 plazas), tendrán un lugar reservado los primeros 60 correos electrónicos que nos lleguen a con nombre, DNI, departamento donde trabajas y nombre y DNI de la persona o las personas a quienes quieres invitar. Al terminar se ofrecerá  la típica sandía y un granizado.

Además, como novedad este año, la Universidad Miguel Hernández en colaboración con el Ayuntamiento de Elche lanzará alrededor de unos 80 kg de pólvora en forma de palmeras artificiales. Los fuegos se lanzarán desde la terraza del Edificio Torreblanca y podremos verlo desde la terraza del Edificio Altabix.

Al igual que el año pasado y aprovechando la panorámica que nos ofrece la terraza, os proponemos participar en un concurso fotográfico sobre La Nit de l’Albà. Premiaremos la mejor foto tomada desde nuestra Terraza del Edificio Altabix de entre todas las que nos enviéis a . El plazo máximo para que nos remitáis vuestras fotografías será el día 1 de septiembre.

Aprovecho la ocasión para recordaros que durante las fiestas de Elche y al igual que el pasado año, abriremos el Racó UMH para que podáis acompañarnos antes y después de las mascletás del mediodía, en horario de 12:00 a 15:00 horas. La inauguración será el día 11 y allí, volveremos a ofrecerte la “Tapa Solidaria”, en esta ocasión a favor de Elche Acoge. La ubicación del Racó Será entre las calles Fatxo y Plaça del Parc, frente a la Oficina de Turismo Municipal. Espero veros por  allí.

Esperando que disfrutes de unas felices vacaciones, recibe un saludo.

Jesús T. Pastor Ciurana

RECTOR