La UMH gradua a la IV Promoció de Llicenciatura en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.

Graduacions

2012-2013

30 de setembre 2013

L’Aula Magna de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha acollit la graduació de la IV Promoció de la Llicenciatura de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), integrada per 121 estudiants.

A l’acte, han assistit el vicerrector de Relacions Internacionals de la UMH, Manuel Jordán Vidal, el president del Consell Social, Francisco Borja Miralles, el decà de la Facultat de Ciències Sociosanitàries, Eduardo Manuel Cervelló Gimeno, i el director del Departament de Psicologia de la Salut, Juan Carlos Marzo Campos.

El professor David González-Cutre Coll ha impartit una lliçó magistral i les estudiants Sofía López García i Patricicia Lucía Lora Espinosa han intervingut a l’acte en representació de la IV promoció de Llicenciatura en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.