La UMH i la UA clausuren els cursos de la Càtedra de Negoci Familiar

20130613_F (234)20130613_F (240)La Universitat Miguel Hernández (UMH)  d’Elx i la Universitat d’Alacant (UA) han clausurat els cursos  de les Càtedres de l’Empresa Familiar d’ambdues universitats, en un acte conjunt que es va celebrar al Saló d’Actes del  edifici del  Rectorat i Consell Social del campus d’Elx. L’acte ha estat presidit pel rector de la UMH, Jesús Pastor Ciurana, i el de la UA, Manuel Palomar Sanz.

A la celebració, van estar presents els directors de les Càtedres de l’Empresa Familiar a Elx i Alacant, Marcos Requena Penat i Fernando Olivares, respectivament. També, van assistir el president del Consell Social de la UMH, Francisco Borja Miralles, el president de l’Asociació de l’Empresa Familiar d’Alacant, Francisco Gómez Andreu, el director general de Universitat, Estudis Superiors i Ciència, José Miguel Saval Pérez, i el director general d’Indústria, Joaquín Ríos Casanova.

En el transcurs de l’acte s’han lliurat els diplomes als estudiants que han finalitzat els seus estudis en els cursos de les Càtedres de l’Empresa Familiar d’Elx i Alacant. En representació de l’alumnat, han pres la paraula els estudiants de la Càtedra de la UMH Manuel Paredes Algarra i Asunción Ester Esclapez Boig.

Les Càtedres de l’Empresa Familiar de la UMH i de la UA estan patrocinades per institucions i empreses com Grupo Antón Comunicación, Grupo Pikolinos, Gupo ASV, Mercadona, Grupo Soledad, Mustang, J’Hayber, GET, Grupo Marjal i Laboratorios Quinton Internacional. En representació de tots ells va intervindre el president de la Fundació Pascual Ros Aguilar, Sergio Ros.