La UMH presenta la targeta del Club ERASMUS Experience

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha presentat aquest matí la targeta del Club ERASMUS Experience. Aquesta targeta oferix avantatges als estudiants Erasmus, tant als de la UMH que han realitzat una estància de movilitat com als d’altres universitats europees que estan matriculats en estudis oficials a la UMH.

La presentació de la targeta ha corregut a càrrec del rector de la UMH, Jesús Pastor Ciurana, del vicerrector de Estudiantes, Francisco Moreno, del vicerrector de Relacions Internacionals, Manuel Jordán, i de la delegada general d’Estudiants, Ángeles Mas.

Entre els avantatges que oferix la targeta Experience, destaquen els descomptes en activitats esportives, la assistència a jornades de benvinguda i la promoció de l’ús de llengues estrangeres.

El Club sorgix com un fórum de trobada internacional, presencial i virtual, amb el fi de  fomentar les relacions i les activitats internacionals entre la comunitat universitaria, així com la difusió d’experiències i organització d’activitats.