La UMH oferix 76 Cursos d’Estiu en 17 municipis de la província d’Alacant

El rector de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Jesús Pastor Ciurana, la vicerrectora de Cultura i Extensió Universitaria, Esther Sitges Maciá, i el director de los Cursos de Estiu de la UMH, Enrique Conejero Paz, han presentat aquest matí  la XIV edición dels Cursos de Estiu 2013, que es celebrarà de juny a setembre. En aquesta edició, la UMH oferix una programació amplia i variada amb 76 cursos, estructurats en 17 seus de la província d’Alacant.

Los cursos  s’articulen com un fòrum de debat i una actividat dinámica i participativa de la comunitat universitària i de la societat. Així mateix, aborden temes d’actualitat como l’educació, l’esport, la immigració, el periodisme, la gestió pública i empresarial en temps de crisis i noves tecnologies de la informació i la comunicació. Aquest any, es mantenen els cursos dedicats al Misteri d’Elx i a Miguel Hernández i s’ha incrementat l’oferta amb un 7%. A més, s’han incorporat tres noves seus: Alacant, Petrer i La Vila Joiosa.