Inici > Sin categoría, Presentaciones, Noticias y Eventos del Rector > La UMH oferix 76 Cursos d’Estiu en 17 municipis de la província d’Alacant

La UMH oferix 76 Cursos d’Estiu en 17 municipis de la província d’Alacant

El rector de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Jesús Pastor Ciurana, la vicerrectora de Cultura i Extensió Universitaria, Esther Sitges Maciá, i el director de los Cursos de Estiu de la UMH, Enrique Conejero Paz, han presentat aquest matí  la XIV edición dels Cursos de Estiu 2013, que es celebrarà de juny a setembre. En aquesta edició, la UMH oferix una programació amplia i variada amb 76 cursos, estructurats en 17 seus de la província d’Alacant.

Los cursos  s’articulen com un fòrum de debat i una actividat dinámica i participativa de la comunitat universitària i de la societat. Així mateix, aborden temes d’actualitat como l’educació, l’esport, la immigració, el periodisme, la gestió pública i empresarial en temps de crisis i noves tecnologies de la informació i la comunicació. Aquest any, es mantenen els cursos dedicats al Misteri d’Elx i a Miguel Hernández i s’ha incrementat l’oferta amb un 7%. A més, s’han incorporat tres noves seus: Alacant, Petrer i La Vila Joiosa.

7 maig 2013