Inici > Noticias y Eventos del Rector > La UMH participa en la XIII Junta General d’Accionistes d’Universia

La UMH participa en la XIII Junta General d’Accionistes d’Universia

El rector de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Jesús Pastor Ciurana, assistix a la XIII Junta General d’Accionistes d’Universia, que es celebra hui i demà  a la Universitat de Màlaga. Unviersia és la major xarxa d’universitats de parla hispana i portuguesa, format per 1.242 institucions acadèmiques de 23 països.

Els màxims representants de les 79 universitats que formen Universia Espanya estan convocats a aquesta reunió, que estarà presidida pel president d’Universia i de Banco Santander, Emilio Botín, i la presidenta de la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) i rectora de la Universitat de Málaga, Adelaida de la Calle.

Durant la junta es revisaràn les activitats realitzades el any passat i es presentaràn les noves línies d’acció a desenvolupar en el futur. La xarxa universitaria ha facilitat que més de 425.600 universitaris iberoamericans trobaren treball i més de 25.000 pràctiques.

2 maig 2013