La UMH participa en la XIII Junta General d’Accionistes d’Universia

El rector de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Jesús Pastor Ciurana, assistix a la XIII Junta General d’Accionistes d’Universia, que es celebra hui i demà  a la Universitat de Màlaga. Unviersia és la major xarxa d’universitats de parla hispana i portuguesa, format per 1.242 institucions acadèmiques de 23 països.

Els màxims representants de les 79 universitats que formen Universia Espanya estan convocats a aquesta reunió, que estarà presidida pel president d’Universia i de Banco Santander, Emilio Botín, i la presidenta de la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) i rectora de la Universitat de Málaga, Adelaida de la Calle.

Durant la junta es revisaràn les activitats realitzades el any passat i es presentaràn les noves línies d’acció a desenvolupar en el futur. La xarxa universitaria ha facilitat que més de 425.600 universitaris iberoamericans trobaren treball i més de 25.000 pràctiques.