Lliurament de plaques Distinció Cinc Lustres

La UMH celebra el seu 25 aniversari amb un reconeixement a la comunitat universitària més veterana

L’homenatge a aquells membres de la comunitat universitària que han treballat en la Universitat Miguel Hernández (UMH) durant els seus primers vint-i-cinc anys de marxa va ser l’activitat central de l’acte que es va celebrar el dijous, dia 14 de juliol de 2022, enfront de l’edifici Rectorat i Consell Social de la UMH.

En total, la UMH ha concedit més de 200 distincions Cinc Lustres.

Durant l’acte, van intervindre la gerent de la UMH, Emma Benlloch Marco, el rector Honorari, Jesús Rodríguez Marín, i el rector, Juan José Ruiz Martínez.

Els encarregats d’entregar els reconeixements al personal docent i investigador, així com al d’administració i servicis, amb el distintiu ‘Cinc lustres van ser els tres rectors que ha tingut la UMH Juan José Ruiz Martínez, Jesús Pastor Ciurana i Jesús Rodríguez Marín), així com els quatre presidents de Consell Social (Joaquín Pérez Vázquez, Francisco Soler Obrero, Francisco Borja Miralles, i Emilio Cano). En total, 206 persones han rebut esta distinció.

Els assistents van poder gaudir de música en directe, de la mà de l’Escola Superior de l’a Indústria Musical de la UMH. Es tracta de la primera cerimònia celebrada als jardins de l’edifici Rectorat i Consell Social del campus d’Elx i un dels actes principals de l’agenda del 25 aniversari de l’entitat.

 

Font: UMH.