II Symposium Nacional de Psicologia Clínica i de la Salut amb Xiquets i Adolescents
Congressos, Seminaris i Jornades, Noticies i Events del Rector, Altres actes, Altres actes, Presentacions, Sense categoria
2 de març 2026
El rector de la UMH, Jesús T. Pastor Ciurana, ha clausurat a les 13.30 hores l’II Symposium de Psicologia Clínica i de la Salut amb Xiquets i Adolescents. Durant la celebració s’han entregat els premis “Aitana”, Fundació Juan Perán i el Premi Pearson als millors treballs presentats al congrés.
La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha atorgat el “Premi Aitana” a la professora de la Universitat Nacional d’Educació a Distància (UNED) Victoria del Barri per la seua contribució a la Psicologia Clínica Infantil. El “Premi Aitana” és una distinció que atorga la UMH a la contribució professional d’investigadors i clínics destacats per la seua aportació al benestar de la infància i la joventut a través del desenrotllament de la psicopatologia, l’avaluació i el tractament de problemes infantojuvenils. El rector de la UMH, Jesús Tadeo Pastor Ciurana, entregarà este guardó en la clausura del “II Symposium de Psicologia Clínica i de la Salut amb Xiquets i Adolescents”, que tindrà lloc el 23 de novembre a l’Aula Magna de l’edifici Altabix, situat al campus d’Elx.
El grup d’Investigació Anàlisi, Intervenció i Teràpia Aplicada en Xiquets i Adolescents (AITANA) de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha organitzat el ‘II *Symposium Nacional de Psicologia Clínica i de la Salut amb Xiquets i Adolescents’ en el qual participaran més de 400 psicòlegs, psiquiatres i altres professionals de la salut. L’acte tindrà lloc els pròxims 21, 22 i 23 de novembre, a l’Aula Magna de l’Edifici Altabix del campus d’Elx.

