Benvinguda i comiat als residents l’Hospital Universitari d’Elx

El rector de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, Jesús Tadeo Pastor Ciurana, ha impartit la conferència magistral de l’acte de benvinguda als nous residents i comiat als quals finalitzen la seua formació de l’Hospital Universitari d’Elx. La xarrada, titulada “La Ciència en 2012: alguns avanços,” a les 12:30 hores, en el Saló d’Actes de l’Hospital Universitari d’Elx.

L’acte en el qual ha participat el rector de la UMH, organitzat per la Gerència Adreça Mèdica i la Comissió de Docència de l’Hospital amb la col·laboració de la Fundació per a la Investigació Biomèdica, acollirà el lliurament de Certificats de Residència als Residents que acaben la seua formació i dels Premis Final de Residència 2012.