Acte de lliurament de Premis al Talent Docent, Ajudes d’Excel·lència Acadèmica i X Setmana de la Innovació (UMH)
10 de febrer 2026
El rector de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Juan José Ruiz Martínez, ha entregat este matí els premis de la X edició de la ‘Setmana de la innovació en la gestió universitària UMH’, els ‘Premis UMH al Talent Docent’ i les ‘Ajudes d’Excel·lència Acadèmica’. L’acte s’ha celebrat en la Sala d’actes de l’edifici Severo Ochoa del campus de Sant Joan d’Alacant.
Font: UMH
Al lliurament de premis han assistit, a més del rector, el vicepresident del Consell Social, Antonio Gonzálvez *Piñera; el vicerector de Professorat, José Carlos *Espigares Huete, el vicerector d’Estudiants i Coordinació, José Juan López *Espín, i la gerent de la Universitat, Emma Benlloch Marco.
En la X edició dels premis de la Setmana de la Innovació en la Gestió Universitària UMH, dotats amb 2.000 euros cada un, han resultat guanyadors els projectes: ‘*AyudaEconUMH’ de Trinidad Maestre Miralles, Agustín Peñalver *Tari, Victoria Eugenia González *Penedo i Joaquín García Aldeguer, de diversos Servicis, ‘UMH Solidària’ de José Alberto Palma García, del Servici de Comunicació i la idea ‘Autenticació mitjançant codis *QR’ idea proposada per Sergio *Briongos Caballero del Servici d’Innovació i Planificació Tecnològica. La Setmana de la Innovació en la Gestió Universitària UMH està coordinada pel Servici de Qualitat i impulsada per la Gerència de la UMH.
La idea “*AyudaEconUMH” proposa la creació d’una plataforma web integral per a la gestió administrativa econòmica. “UMH Solidària” es tracta d’una plataforma on s’arrepleguen multitud d’activitats solidàries de la província d’Alacant perquè la comunitat universitària de la UMH puga col·laborar. “Autenticació mitjançant codis *QR” consistix a poder usar el telèfon mòbil, escanejant un codi *QR que apareix en pantalla i automàticament podrem accedir sense introduir la contrasenya.
Així mateix, el jurat del X Premi “Setmana de la Innovació en la Gestió Universitària UMH” ha atorgat un accèssit a la proposada “Programa de Convivència UMH”, presentada per Alicia Fernández *Bodas i María Dolores Botella Alarcón del Servici de Personal d’Administració i Servicis, que pretén dur a terme un programa d’allotjament/convivència, entre els/as estudiants universitaris/as i les persones majors i/o amb discapacitat, que requerisquen l’acompanyament en el seu dia a dia.
GALERIA DE FOTOS






























































































































