La UMH acull la “Setmana CAMPUS HABITAT5U”

La universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx acull la “Setmana CAMPUS HABITAT5U” amb l’objectiu de donar a conéixer les activitats que realisen els distints campus de la Universitat. L’activitat tindrà lloc des de  dilluns, 13 de maig, fins a divendres 17, al campus d’Elx. El rector de la UMH, Jesús Pastor Ciurana, ha inaugurat l’act  a les 11:45 hores, a l’aula Plató de l’edifici Quorum V, ubicat al campus d’Elx.

El projecte CAMPUSHABITAT5U, integrat per cinc universitats públiques de la Comunitat Valenciana (Universitat de València, Universitat Politècnica de Valènica, Universitat d’ Alacant, Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Miguel Hernández d’Elx), es va dissenyar amb el fi d’impulsar la col·laboració dels diferents agents del nostre entorn en la millora de l’hàbitat i el territori. Amb aquest projecte, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, junt amb les otres universitats públiques valencianes, va obtindre el Segell d’excel·lència internacional, concedit per el Ministre d’Educació el 2011.