La UMH entrega el Certificat “Universitario Cinco Estrellas”, els Diplomes als guanyadors del “X Certamen Innova-emprende” i d’ “Emprende Weekend”.

30 Abril, 2013

Galeria de imatges de l’Acte (Cliqueu en l’enllaç per a veure les imatges de l’acte).

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx ha entregat els Certificats “5 Estrellas” a aquells estudiants de la UMH que han finalitzat els seus estudis i que han acreditat el seu rendiment en diferents àrees de formació. L’acte ha tingut lloc a l’Aula Magna, ubicada a l’edifici Altabix del campus d’Elx. Durant la cerimònia, s’han entregat els Diplomes als guanyadors del “X Certamen Innova-emprende” i de “Emprende Weekend UMH”.

El certificat “Universitario 5 Estrellas” és un complement al títol oficial de la UMH que acredita una formació integral. Es tracta d’una acció innovadora que consistix en l’emissió d’un certificat, al finalitzar els estudis, que acredita el rendiment de l’estudiant en diferents àrees de la seu formació. En aquesta ocasió s’atorgaràn a 213 estudiants que han obtingut la millor puntuació al valorar els seguents mèrits: Rendiment Acadèmic: nota mitjana de l’expedient. Realització de pràctiques en empreses: segons el nombre d’hores de pràctiques realitzades en empreses. Desenvolupament d’habilitats professionals: en funció del nombre d’hores dedicades a la formació complementària. Projecció europea del currículum: es considera el coneixement d’idiomes i la participació en programes d’intercanvi. Implicació i preocupació social. Col·laboració amb ONGs, tutor assessor d’estudiants i delegat d’estudiants.

Per la seua part, el certamen “Innova-Emprende” que premia idees de negoci innovadores està dirigit a estudiants, titulats i personal universitari, tant a personal d’administració i serveis (PAS) com a personal docent i investigador (PDI).

En l’event  “EmprendeWeekend UMH”, més de 50 empreneedors van tindre l’oportunitat de desenvolupar les seues idees de negoci durant el segon cap de setmana de novembre de 2012. Els participants van compartir  idees, generar contactes amb persones de distints perfils i, al final de l’event, van convéncer al jurat de que el seu projecte era viable. En aquest sentit, el primer premi va ser per al projecte “Filmijobs”, un portal d’ocupació orientat a facilitar el procés de selecció de personal per mitjà de l’us del vídeo, promogut per Alejandro Manuel López Garrido. El segon premi va correspondre al Sistema de Control Elèctric Remot “SICER” d’Antonio Pastor López. Per últim, el tercer premi, per a la primera empresa posada en marxa, va correspondre a “Saner”, dedicada a oferir serveis de teràpia ocupacional a domicili, i promoguda per Taysa Eltoro Blasco i Andrea Jorge Sánchez.

El rector de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, Jesús Pastor Ciurana, ha anunciat aquest matí, durant l’entrega del “Certificat Universitari 5 Estrelles”, la posada en marxa dels serveis que s’oferixen als titulats de la Universitat, sota la denominació d’Alumni UMH.

Alumni UMH es una acció que busca mantindre els vincles amb un dels actius més importants per a la Universitat: les persones que han obtingut un dels seus títols.

A més de fomentar el vincle acadèmic, social i personal entre els titulats de la Universitat i la resta  de col·lectius de la Institució, els objectius que té Alumni UMH són col·laborar amb la difusió de les activitats de la UMH, promoure la imatge de la Institució a l´àmbit social i econòmic, i fomentar qualsevol activitat que facilite estretir llaços entre la Universitat i la societat a la que servix, amb especial atenció als titulats per la UMH.