Clausura del curs 2011/12 de les Càtedres de l’Empresa Familiar

La Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx i la Universitat d’Alacant (UA) han celebrat aquest matí, en un acte conjunt, la clausura del curs acadèmic 2011/12 de les Càtedres de l’Empresa Familiar d’ambdues institucions. El lliurament de diplomes ha tingut lloc en el Saló d’Actes de l’edifici Germà Bernàcer de la UA i ha estat presidida pel rector de la UMH, Jesús Tadeo Pastor Ciurana, el rector de la UA, Manuel el Palomar Sanz, el president de l’Associació de l’Empresa Familiar d’Alacant, Francisco Gómez Andreu, i la consellera d’Educació, Formació i Ocupació, María José Català Verdet.

Durant la clausura, a més, han intervingut el director de la Càtedra de la UMH, Marcos Requena Penat, el director de la Càtedra de la UA, Fernando Olivares, i el director d’Obra Social CAM, Bernardo Chuliá Martí, en representació dels patrocinadors de les càtedres.

En el transcurs de l’acte s’han lliurat els diplomes als estudiants que han finalitzat els seus estudis en els cursos de les Càtedres de l’Empresa Familiar d’Elx i Alacant. A més, en representació de l’alumnat, ha pres la paraula l’estudiant de la Càtedra de la UA José María Dumas Ortiz.